שאלות תשובות

לכל לקוח שמעוניין בקבלת עצמאות אנרגטית וללקוחות הסובלים מהפסקות חשמל לעיתים קרובות.

סוללת האגירה יכולה להטען הן מפאנלים סולאריים והן מרשת החשמל. כלל המערכת מחוברת לרשת החשמל ותעדוף הצריכה מתבצע בהגדרת המערכת.

סוללות SOLAX מיוצרות מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר בשוק. סוללות SOLAX מגיעות להעמסה של 200% לעומת 175% שמציעים רוב המתחרים. כמו כן, המערכת בשילוב פאנלים סולאריים יכולה לפעול עם 3 פאנלים בלבד לעומת יותר פאנלים אצל המתחרים. למערכות SOLAX ממשק חכם, יכולות טעינה מהירות ויכולת התאמה לצרכי הלקוח באופן מיטבי.

חברתנו התקינה מאות מערכות עם מוצרי SOLAX ויש לנו מאות לקוחות מרוצים בכל רחבי הארץ!

המהירות שבה המערכת מופעלת ועוברת למצב גיבוי היא עשירית השניה – יותר מהיר ממצמוץ עין אנושית ואפילו הטלוויזיה לא תכבה.

חברת SOLAX מייצרת ומשווקת ממירים החל מ-5KW ועד 30KW.

בין חצי שעה לשעה, תלוי עוצמת הזרם החשמלי.

הסוללות צריכות להיות ממוקמות סמוך לעמדת הממיר. יש לזכור כי מיקום הסוללות בריחוק מעמדת הממיר עלול לגרום לזרם חשמל גבוה בבית מגורים – דבר המגביר את הסיכון.

על הממיר- 5 שנות אחריות ועל הסוללות 10 שנות אחריות.

לאחר כ-10 שנים, הסוללה עתידה להגיע ל- 70% מתפוקתה ההתחלתית. יצוין כי תהליך הדעיכה הינו תהליך טבעי המתרחש באופן קבוע בסוללות.

ניתן להשתמש במערכת האגירה על ידי חיבור לרשת החשמל בלבד, כך שהמערכת תוזן מרשת החשמל ולחלופין, ניתן לחברה בנוסף גם אל פאנלים סולאריים. חיבור המערכת לפאנלים הסולאריים מאפשר טעינה של המערכת מאנרגיית השמש וחסכון רב בחשמל, כך שהמערכת כולה תעבוד אך ורק באמצעות אנרגיה מתחדשת ותוזן מהחשמל רק כאשר לא ניתן להשתמש באנרגיית השמש (שעות חשיכה).

לכל מי שיש ברשותו גג פרטי או מסחרי ויש לו את ההיתרים כולל טופס 4.

כן , בחניה אישית או בחניה משותפת. יש לקבל את הסכמת הדיירים לשם התקנת עמדת הטעינה.

כן, אנו דואגים לכל האישורים והבירוקרטיה הנדרשת לטובת הקמת המערכת הסולארית. הניסיון הרב שצברנו מסייע בהוצאת האישורים בזמן קצר ככל האפשר.

כן, זאת אך ורק בתנאי שיש אישור של 3\2 מהדיירים בבניין, כך כקבוע בחוק.

כן , ניתן להתקין מערכת סולארית על כל גג, זאת בכפוף לאישורים הנדרשים. אנו מבצעים בדיקה לכל גג באמצעות קונסטרוקטור שנותן אישור להקמת המערכת במידה וההתקנה אפשרית ובטיחותית.

ניתן לעקוב בקלות אחר צריכת האנרגיה ולהפיק דוח"ות מפורטים באמצעות מערכת ניהול ייעודית. כך תוכלו להישאר במעקב כל הזמן.

לכל רכב חשמלי המשווק בישראל כגון טסלה, איוניק 5, רכבי קיה החשמליים ועוד.

במקרה של תקלה חברתנו היא זו שמספקת את השירות. נגיע אליכם, נאתר את התקלה ונדאג לתיקון במסגרת האחריות.

העמדות שלנו אידיאליות לעסקים מכיוון שאנו נותנים פתרון מקצה לקצה וליווי לאורך זמן. המשתמש שמבצע טעינה משלם באמצעות כ.א או באמצעות כרטיס עובד. כל מה שכרוך בכך כמו תהליך הסליקה, התשלומים והמסמכים יהיה תחת חברתנו כדי לספק לכם מקסימום נוחות. לכם נשאר רק להעמיד לרשות העובדים / הלקוחות שלכם עמדת טעינה לרכבים שלהם.

לא , עמדות הטעינה שלנו מטעינות את הרכב בין 3 ל-7 שעות, זה תלוי בתשתית החשמל וגם ברכב החשמלי .

מערכת סולארית ביתית מחיר

מערכת סולארית ביתית מחיר

date
27.09.2023
time
1 דק’ קריאה

בשנים האחרונות יש לא מעט אנשים שבוחנים את האפשרות להתקין בשטח שלהם מערכות סולאריות על מנת להפיק בעצמם את החשמל שהם צריכים לשימוש הביתי שלהם. מעבר לבחינה מעמיקה של מערכת סולארית ביתית מחיר כדאי ומשתלם יש עוד כמה וכמה פרמטרים חשובים שצריך לבחון לעומק ולכן חשוב מאד לעבוד כבר מההתחלה עם חברה מקצועית שמכירה את התחום ויכולה לתת לכל לקוח ולכל מתעניין את המידע הרלוונטי ספציפית עבורו – גודל השטח הדרוש לשם התקנת המערכת, העלויות הכרוכות בהתקנה של הלוחות הסולאריים וכל האביזרים הדרושים, מתן הנחיות מדויקות באשר להפעלה נכונה וכמובן עבודה נבונה עם המערכת כדי להפיק ממנה את המירב.

איך יודעים אם מערכת סולארית ביתית מחיר נחשב טוב וכדאי?

כאמור, יש חשיבות גבוהה להתאמה אישית של כל מערכת ללקוח הספציפי שמתעניין בה. אין זה חכם או נכון להשוות מחירים או סוגי מערכות בין כמה לקוחות שכבר התקינו מערכת וכל לקוח צריך לקבל הצעה להתקנה של מערכת סולארית ביתית מחיר שמותאם ספציפית עבורו ועבור כל הנתונים האישיים שלו. באופן כללי חשוב לקחת בחשבון שהעלויות של התקנת המערכת עצמה, לרבות הלוחות הסולאריים יכולות להגיע לכדי כמה אלפי שקלים ויותר מזה ורק לאחר שמתקזז התשלום הראשוני אפשר להתחיל לראות ולהרגיש שחוסכים כסף בתשלום חשבון החשמל. לפעמים יהיה מדובר בתקופה של כמה שנים.

חשיבות הבחינה האישית והמעמיקה של כל מקרה לגופו

עבור כל אדם או מתעניין בהקמת מערכת סולארית צריך לבנות את התוכנית האישית שלו ומכאן גם את מערכת סולארית ביתית מחיר שיהיה ייחודי עבור הבית או השטח שלו, מספר הלוחות הסולאריים, משך ההקמה ובחירה מתוך סוגים שונים של מערכות שקיימים כיום. העבודה עם אנשי מקצוע וחברה מנוסה ו-ותיקה בתחום היא קריטית על מנת להגיע להתאמה המושלמת של המערכת המתאימה לצרכים והציפיות של כל לקוח ולקוח. עם FA ENERGY תוכלו למצוא את הפתרון הסולארי הטוב והמתאים לכם בדיוק, עם אנשי מקצוע מובילים מהתחום וחברה שפועלת בתחום מעל 20 שנה.

מערכות סולאריות ביתיות

עם הזמן אפשר לראות יותר ויותר אנשים במתעניינים בתחום של מערכות סולאריות ביתיות ושל התקנת מערכת כזאת בבית או בשטח הפרטי שלהם. יש מגוון רחב של סיבות או שיקולים למה כדאי ומומלץ לבחון לעומק את האפשרות של התקנת מערכת כזאת ולכל אדם יהיו השיקולים האישיים שלו שמתאימים לו ולבני המשפחה שלו. כיום יש מגוון רחב של מערכות שמתאימות ללקוחות פרטיים, עסקיים או מוסדיים וכל מתן מידע או הצעת מחיר יהיו תלויים בלקוח עצמו ובנתונים האישיים והייחודיים שלו. אין זה נכון לבצע השוואות בין עלויות או סוגים של מערכות בין אנשים שונים שכן לכל אחד תתאים מערכת אחרת.

היתרונות של התקנת מערכות סולאריות ביתיות

לא בכדי אנשים רבים לוטשים עיניהם לנושא זה. בעזרת התקנת מערכות סולאריות ביתיות הם יכולים לחסוך לא מעט מחשבון החשמל שלהם או אפילו לא להזדקק כלל לשירותיה של חברת החשמל הלאומית. בעזרת המערכת האישית שלהם הם יפיקו את החשמל הדרוש לצריכה הביתית שלהם בעצמם ולאחר שתסתיים תקופת התשלום עבור התקנת המערכת חשבון החשמל שהם כבר לא ישלמו יהפוך לרווח נקי בחשבון הבנק שלהם. מי שיש לו שטח גדול בבעלותו, בין אם על הגג ובין אם בחצר או שטח פתוח יכול לנצל אותו להתקן מערכת ולוחות סולאריים וכך גם תהיה לו תרומה אישית להגנה על הסביבה.

החשיבות של מערכת סולארית

מודעות גבוהה קיימת כיום לנושא של חיפוש ומציאת דרכים חלופיות וידידותיות לסביבה לצורך הפקת אנרגיה. אין אלה סיסמאות שצריך לעשות שימוש במשאבים טבעיים כמו אור וחום השמש ולכן התקנת מערכות סולאריות ביתיות היא בגדר מחויבת המציאות במדינה חמה ושטופת שמש כמו ישראל. בדרך זו אין פגיעה במשאבים מתכלים ואפשר להפחית מהעומד שקיים על תחנות הכוח הקונבנציונליות שיש בהן כדי הרס הסביבה על בסיס קבוע. ככל שיותר אנשים ומוסדות יתקינו מערכות – כך יפחת העומס על חברת החשמל. מתעניינים בהתקנת מערכת סולארית ביתית? פנו אל FA ENERGY וקבלו את כל המידע הרלוונטי לכם ספציפית ולשטח הפרטי שלכם.

לפרטים או שאלות נוספות השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    מאמרים

    post-image
    מעוניינים בהכנסה יציבה לאורך זמן?

    חברתנו מתמחה בהקמת מערכות סולאריות במבנים מסחריים אני רוצה לשמוע עוד >> ההשקעה הכי בטוחה בשנת 2020...

    המשך קריאה >>
    post-image
    התקנת גג סולארי

    מי שמתעניין בהתקנת פאנלים סולאריים בשטח הפרטי שלו כדי להפיק מהם חשמל לצריכה האישית שלו...

    המשך קריאה >>
    post-image
    מערכת סולארית עצמאית

    בשנים האחרונות אפשרות לראות הרבה מאד אנשים שבוחרים להתקין מערכת סולארית עצמאית בשטח הפרטי שלהם...

    המשך קריאה >>
    דילוג לתוכן